Ürün, hizmet, pazarlama ya da organizasyon el olsun tüm inovasyon çeşitleri yaratıcılık, cesaret, veriyi iyi analiz etme ve yaratıcılık ister. Elbette yaratıcılığı girişimciliğin dışında düşünemeyiz. İnovasyonun kendine özgü deneysel yapısını ele aldığımızda fikirlerin geliştirilerek isimlendirilmesinin ardından piyasada pazarlama inovasyonu sayesinde tutunup tutunmayacağı son aşamada artık bu veriyi iyi analiz edip etmediğinize göre şekilleniyor. Kimi zaman başarı kimi zaman başarısızlık getiren inovasyon girişimciliği ne olursa olsun! Başarı ya da başarısızlık fark etmez, tekrar tekrar denemenize engel olmaz ise; sonunda tecrübeniz ile hayata ya da yeniçağa bir fark yaratarak girebilirsiniz.
Veriyi analiz etme konusunda iyi raporlama ürün inovasyonu ya da hizmet inovasyonu fark etmez. Hem size hem müşterinize karşı önünüzü görme ve doğru şekilde ihtiyacı karşılamaya yardımcı olur.
İnovasyon girişimcisi öncelikle tabiri caiz ise yol haritasını doğru çizmek zorundadır. Deneysel faktörleri göz ardı etmeden yapılacak analiz, raporlama ve belki anketler sizin hayalinizin karşı tarafta ne kadar karşılık bulduğunu gösterecektir.
İnovasyon tüm dünyanın gündeminde iken, özellikle internet şirketlerinin girişimcileri aradığı bir dönemdeyiz. Doğru adımlar ile sizde milyarder olabilirsiniz.
İnovasyon ve Girişimcilik Konusunda Yol Haritası
Cesur kararlar ve yaratıcı bir beyin kişiyi aklının alamayacağı kapılara götürebilir. Hayalinizi kurduğunuz gelecek için inovasyon ile geliştirilecek ya da yaratılacak bir şey bulduğunuzda heyecanınızı koruyun, en uç noktayı düşünün. Ancak analizi atlamayın. Hangi sektör hangi amaç için tasarlıyorsanız deneysel inovasyon konusunu göz ardı etmeyin.Veriyi analiz etme konusunda iyi raporlama ürün inovasyonu ya da hizmet inovasyonu fark etmez. Hem size hem müşterinize karşı önünüzü görme ve doğru şekilde ihtiyacı karşılamaya yardımcı olur.
İnovasyon girişimcisi öncelikle tabiri caiz ise yol haritasını doğru çizmek zorundadır. Deneysel faktörleri göz ardı etmeden yapılacak analiz, raporlama ve belki anketler sizin hayalinizin karşı tarafta ne kadar karşılık bulduğunu gösterecektir.
İnovasyon tüm dünyanın gündeminde iken, özellikle internet şirketlerinin girişimcileri aradığı bir dönemdeyiz. Doğru adımlar ile sizde milyarder olabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder